Onze haal en breng services zijn aangescherpt.

In de Corona gebieden bieden wij nog steeds onze haal en brengservice aan. We hebben hiervoor een aangepaste procedure gemaakt:
U meldt uw reparatie aan via de telefoon, mail of website.

Er wordt een dag en tijdstip afgesproken waarop onze monteur bij u komt.

De monteur belt aan, zet een box voor de deur voor een laptop of computer, ligt er ook een plastic tas in de box door diversen zoals opladers.

De monteur neemt een afstand van 2 tot 3 meter.

Uw zet de computer in de box, in het geval van een laptop doet u de laptop en voeding in de tas en legt u die in de box of in de plastic tas deze is nieuw en ongebruikt.

U sluit de deur, de monteur neemt de box mee naar de Technische Dienst.
Op de Technische dienst worden alle computers/laptops voor en na reparatie gedesinfecteerd!

Als de reparatie uitgevoerd is, ontvangt u een sms bericht

Bij aflevering wordt de computer weer in de box voor de voordeur gezet, bij een laptop zit de laptop in een plastic tas in de box, de tas is wederom een nieuwe tas.

U kunt contactloos betalen of pinnen omdat wij iedere keer onze pinautomaat desinfecteren!

U haalt de computer/laptop uit de box en neemt deze mee naar binnen en u sluit de deur.

De monteur neemt de box weer mee.

Alleen op deze manier kunnen wij ons personeel én u als klant zo goed mogelijk beschermen.